tiistai 27. lokakuuta 2015

Äiti❤️

Lauantai

Tänään en aamusta tehny yhtään mitään. Niinku oikeasti yhtään mitään. Myöhemmin päivällä oli kuitenki aika lähteä kohtin Tegeliä, lentokenttää, äitiä vastaan. Äippä tuli siis tänne muutaman päivän pituiselle lomalle. Kyllä oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja päästä puhumaan suomea. Illalla syötiin sitten karjalan piirakoita sekä ruisleipää ja pelattiin porukalla lautapelejä.

Sunnuntai

Tänään leikittiin äitin kanssa ihan huolella turisteja. Aamupäivällä käytiin Annen johdolla pieni kävelykierros lähistöllä ja käytiin jopa saunaa ihmettelemässä. Meiltä kysyttiinki että halutaanko saunomaan, olis vapaita aikoja heti, mutta ei kai kukaan halua mennä saunaan sunnuntai-aamuna kello 11... Jatkettiin siitä sitten matkaa kahdestaan äitin kanssa kohti East Side Gallerya. Käveltiin siellä muurin viertä aikamme ja lähdettiin takaisin kohti Alexanderplatzia.

Käytiin aamulla täällä kahvilla.

Sieltä matka jatkui kohti Potdamer Platzia ja Brandenburger Toria. Käytiin siinä samalla myös kuuluisassa Madame Tussaudsin vahamuseossa.

Kuvaaja kyseli että olenko isoki One Direction fani. Enhän minä..

Potdamer Platzilta matka jatkui kohti Checkpoint Charlieta. Käytiin siellä myös museossa, ensimmäinen varsinainen museo missä olen tällä reissulla käynyt. Museokierroksen jälkeen lähdettiin takaisin kämpille ja painuttiin lähes suoraan nukkumaan.